Ср, 16.07.2025, 07:03
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчальний предмет: українська мова

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого. Фразеологія.

Мета: систематизувати знання учнів з розділу мовознавства «Фразеологія»; узагальнити за­своєний мовний матеріал; формувати уміння й навички усного мовлення; розвивати в учнів пам’ять, аналітичне та образне мислення, творчі здібності; виховувати інте­рес до вивчення рідної мови, естетичні смаки, любов до рідної мови.

Учитель:

українська мова: Кузьменко Ольга Валеріївна

інформатика (технічний супровід): Солдатова Світлана Михайлівна

«Хто з́́ їв зуби»

Кожен вираз рідної мови має своє обличчя.

Як у квітки, у них свій неповторний аромат і відтінок барви,

а цих відтінків кожна барва має тисячі.

В. Сухомлинський

 

Вітаю на нашому веб-квесті!

Нам  на електронну адресу надійшов незвичайний лист. Ми не знаємо жарт це чи дійсно серйозна справа, яка заслуговує на нашу увагу. Давайте разом розберемося.

Шановні, добродії!

Пише вам зацікавлена особа К. Не хочу робити з мухи слона, але я потребую на вашу допомогу. Терміново  знайдіть   в  вашій  «альма – матер»  учнів, які  з''їли  зуби. Вони потрібні для вирішення важливої справи. Слід якомога швидше  відшукати винуватців і поставити крапку в  складній детективній історїї. Я  надсилаю  їхні прикмети. Вміють сушити голову, можуть ходити на голові, іноді товчуть воду в ступі, майстерно точять баляси, але  не дають собі в кашу наплювати, охоче прихилять небо, якщо потрібно буде. І головне  вони – сіль «альма – матер». Попереджаю, тому хто візьметься за цю справу вставлятимуть палки в колеса, замазуватимуть рота, вибиватимуть із сідла, а можливо  просто  виведуть в люди. Бажаю сісти на свого коника,  витратити весь порох, заткнути всіх за пояс і врешті –решт розвязати цей гордіїв вузол. Тримайте хвіст бубликом, не лопніть як мильна бульбашка!!! Не буду більше тягнути волинку. Даю аріаднину нитку і умиваю руки.

Отже, щоб розібратись з цією таємничою історією вам доведеться відчути себе спочатку аналітиками, згодом пошуковцями і нарешті - експертами!

Перед тим, як розпочати виконання завдань уважно прочитайте памятку учасника.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

 

10-12 балів

6-9 балів

1-5 балів

Розуміння завдання

Робота демонструє точне розуміння завдання.

Включено як релевантні, так і нерелевантні матеріали; обмежене коло джерел.

Включено нерелевантні матеріали, лише одне джерело, немає аналізу зібраної інформації.

Виконання завдання

Широкий спектр джерел, джерела достовірні, висновки аргументовані, слушне цитування.

Не всі джерела достовірні, частина інформації є неточною або не релевантною.

Випадкова підбірка інформації, яка часто неточна або нерелевантна, немає аналізу.

Результат роботи

Чітке, логічне, структуроване подання інформації. Критичний аналіз матеріалу.

Точність, структурованість подання, але недостатньо виражена власна оцінка.

Матеріал логічно не-структурований, поданий непривабливо, немає чітких відповідей на питання.

Творчий підхід

Подані різні підходи до проблеми. Робота має чітку індивідуальність.

Демонструється лише одна точка зору на проблему, або робляться порівняння без висновків.

Копіювання інформації з джерел без критичного переосмислення.

Пам’ятка учасника веб-квесту

 

  1. Познайомтеся з темою і метою квесту.
  2. Оберіть запропоновану роль.
  3. Познайомтеся із завданнями своєї ролі.
  4. Вивчіть список ресурсів.
  5. Складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі.
  6. Досліджуйте інформаційні ресурси згідно своєї ролі.
  7. Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту, буклету чи в іншій запропонованій формі.
  8. Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту.
  9. Презентуйте результат своєї роботи.

Завдання для Аналітиків

Завдання для Пошуковців

Завдання для Експертів

Вугледарскький НВК
uCoz