Нд, 13.07.2025, 07:52
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Квест – це інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту за умови виконання спеціальних завдань. 

Під час роботи команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших.

Веб-квест – це сайт в Інтернеті, з яким працюють учасники, виконуючи ту чи іншу задачу. Розрізняють два типи веб-квестів: для короткочасної ( розраховані на одне-три заняття) та тривалої роботи (розраховані на тривалий термін - може бути, на семестр або навчальний рік). Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах. 

Перші організовані квести в Україні пройшли у Києві у 2002 році.

Кожен веб квест обов'язково складається з таких етапів:

КОМАНДНИЙ етап
Учні знайомляться з основними поняттями з обраної теми, матеріалами аналогічних проектів. Розподіляються ролі в команді: по 1-4 людини на 1 роль. Всі члени команди повинні допомагати один одному, вчити роботі з комп'ютерними програмами і прагнути до спільного результату.
РОЛЬОВИЙ етап
Індивідуальна робота в команді на загальний результат. Учасники одночасно, у відповідності з обраними ролями, виконують завдання. Так як мета роботи НЕ змагальна, то в процесі роботи над веб-квестом відбувається взаємне навчання членів команди вмінням роботи з комп'ютерними програмами та Інтернетом. Команда спільно підводить підсумки виконання кожного завдання, учасники обмінюються матеріалами для досягнення спільної мети - завершення виконання всіх завдань та створення власного продукту (презентації, буклету, сайту, веб-сторінки, онлайн-виставки тощо).
ЗАКЛЮЧНИЙ етап
Команда працює спільно, під керівництвом педагога, відчуває свою відповідальність за опубліковані в Інтернет результати дослідження.
За результатами дослідження проблеми формулюються висновки і пропозиції. Проводиться конкурс виконаних робіт, де оцінюються розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, її відповідність темі, критичний аналіз, логічність, структурованість інформації, визначеність позицій, підходи до вирішення проблеми, індивідуальність, професіоналізм подання. В оцінці результатів беруть участь як викладачі, так і учні шляхом обговорення або інтерактивного голосування.

 

Використані джерела:

Вікіпедія Електронне посилання

Освітній сайт Веб-квест Електронне посилання

Більше інформації: перейти

 

Вугледарскький НВК
uCoz